Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Pobyt w Gruzji 2018

W dniach 31.05 – 8.06.2018 r. młodzież II LO brała udział w wymianie polsko – gruzińskiej goszcząc w Tbilisi. Celem wyjazdu było przygotowanie questu na temat „Śladami Polaków w Tbilisi”.

Zakwaterowanie mieliśmy w Hostelu Irina w Tbilisi, czuliśmy się tam jak w rodzinie. By wykonać projekt odwiedzaliśmy w Tbilisi miejsca związane w Polakami. Byliśmy m.in. w Muzeum Sztuk Pięknych, Banku TBC, Bibliotece Narodowej, Akademii Muzycznej, Teatrze im. Rustawelego, Sądzie Najwyższym, Teatrze Marjaniszwili, Muzeum Historii Miasta Tbilisi, w kościele polskim św. Piotra i Pawła, na cmentarzu Kukia oraz w Muzeum Jedwabnictwa. W międzyczasie przygotowaliśmy quest.

Przebywając w Gruzji chcieliśmy zobaczyć także okolice Tbilisi, opiekunowie dr Karol Marszał i mgr Donata Konieczna zabrali nas na tzw. „Gruzińską Drogę Wojenną”, zwiedzanie świątyń w Mcchecie, Muzeum Stalina w Gori i skalnego miasta Upliscyche oraz na wycieczkę do Lagodechi – do Parku Narodowego przy granicy z Azerbejdżanem, gdzie mieszkał i pracował Polak Ludwik Młokosiewicz. W ostatnim dniu przed wylotem do Polski zwiedziliśmy Park Etnograficzny w Tbilisi. Nasz pobyt zakończyła uroczysta kolacja z przedstawicielami Polonii gruzińskiej.

Polacy, którzy będą podróżować do Tbilisi mogą skorzystać z przygotowanego przez nas questu - znajduje sie poniżej.

Data dodania: 2020-03-02 19:35:16
Data edycji: 2020-03-02 23:25:50
Ilość wyświetleń: 110

Konkursy

Obecnie nie jest prowadzony żaden konkurs, zapraszamy wkrótce.
Więcej informacji

Ankiety

Obecnie nie jest prowadzona żadna ankieta, zapraszamy wkrótce.

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!